JosefinAidermo

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sandra Josefin Aidermo - 23 januari 2012 20:59

Ny mössa för mej är ett måste! Behöver verkligen en snygg stallmössa att ha i stallet/till skolan. Lutar åt en sånhär.

   

Nya ridsockar ett också ett stort MÅSTE! Har typ inga hela stövelsockar.

 

Det allra största måstet jag har är väl ett par ridbyxor, helst vill jag ha ett par Blåa KL, blåa JW eller Jacsons...Svårt val jag har!


 
Av Sandra Josefin Aidermo - 23 januari 2012 20:31

Hmm, fuck life! När mitt knä äntligen va "bra" blir det såhär...

Idag var första dagen jag gick utan knäskydd eller bandage på knät. Helt plötsligt när jag går i stallet på skolan känner jag hur benet tjocknar till på nån minut, sen haltade jag fram som ett missfoster igen... 

Hoppas svullnaden går ner, men det känns som det inte kommer vara borta imorn iaf;/ 

Måste påpeka att det finns jävligt bra salver och sånt som man brukar ta på hästar, det funkar utmärkt på människor också! Just nu sitter jag med kylgele utsmetad över hela knät + ett hästbandage uppe på de, bra grejer vettu!

  
Av Sandra Josefin Aidermo - 23 januari 2012 12:32

Här kan du tjäna pengar på din blogg. Gå in och bli medlem!


Detta är coolt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards