JosefinAidermo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 31 oktober 2011 21:39

Weey, va kul det kommer bli imorgon! Åka färja över till Danmark på morgonen och komnma till stenungsund typ halv sju. Jag tror jag tar tåg hem imorgon vid åtta, känns skönt att få en dag hemma eftersom jag ska jobba torsdag och fredag.

På färjan ska jag köpa mej något gott, tror jag...börjar få dåligt samvete för att jag är så onyttig... sockerberoende?

Iaf, idag sög jag på bowlingen..jag som brukar va hyfsat bra även om jag aldrig spelar...men nää, att bowla är verkligen inte min grej!!

Shit va kortfattad jag är, sorry..orkar inte^^ vet inte vad jag ska skriva, hehe... slarvskriver så in i helvete med.. Gaash, men de är lov ju! Så jävla underbart, men nu saknar jag redan mina hästar... Varit utan dom i en hel dag=rastlös!!

 

Saknar mina älskade hästar...!

Av Sandra Josefin Aidermo - 31 oktober 2011 09:24

Har alla sovit gott? jag har iaf sovit suprrgott!! idag är det shopping på torget och bowling som ståt på schemat. Jag har också Övertalat dom att vi ska se på Stefan och Krister - där fick du. Men Malin säger bara att det är buskiskhumor...men de håller jag verkligen Inte med om!!! Där fick du är verkligen min favoritfilm!:) det ska bli väldigt roligt att bowla, Inte gjort de sen förra året jag var här, och jag ska äga alla idag!Nu ska jag in på toaletten och fixa mej, puss

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 oktober 2011 16:46

Hej, har verkligen jättekul på tåget.. Tur man har mobil o mp3!:) jag ska till Stenungsund och hälsa på mormor, morfar och min kusin Malin. Jag tror det kommer bli superskoj! idag har dagen blivit rätt snurrig eftersom man ställt om klockan, dock står min klocka kvar på sommartid, Inte orkat ändra än^^ men iaf, idag har jag ridit 4 hästar i regnet, så red mamma Dolly med. jag har också packat och sånt, sen har jag gratulerat min syster som fyllde år tidigare i veckan. Hon blev väldigt glad och dansade hela tiden, Hehe. Sen har jag väl Inte gjort mer än att åka buss och tåg de sista... Är framme om 47 minuter....lääängtar! Det kommer kanske Inte bli så mycket bloggande när jag är i Stenungsund Mrn jag ska självklart göra mitt bästa! ni får ha de så bra, smsa mej gärna...tråkigt på tåget! puss<3

Av Sandra Josefin Aidermo - 29 oktober 2011 21:07

Heej!! Måste bara berätta vilken underbar dag jag hade igår! Skolan bestog av ett prov och vara i stallet och fixa inför öppet hus. Jag kom hem vid 4, slängde mej i duschen, fixade mej och åkte tillbaka till Dingle. dingles höjdpunkt, SKÖRDEFEST!! Nu tänker många, Fyfan va tråkigt... Men jävlar va skoj det var! Åt god mat, kladdkaka, sjöng kareoke, kolla på ett dansnummer och sen var det dans som gällde resten av kvällen. Riiiiktigt skoj var det! Sov hos Mattis till idag eftersom vi skulle vara i stallet kl 8.. Somna vid halv 1- 1 men jag va dötrött ändå..Hehe

Öppet hus var allt skoj, många shownummer var riktigt bra. Satte pappa på att fota så får lägga upp lite bilder när jag orkar.

Under öppet hus var jag "funktionär", byggde banon och sprang som dårar med massa publik som glodde på oss..haha!

Jo just de, jag är trött. Har varit mycket idag, öppet hus, ridit 4 hästar, städat massa och lärt mina föräldrar facebook..(de tog tid!!!)

Nä nu ska ja skaffa mej ett liv, facebook kallar! Pöss

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 oktober 2011 07:37


Godmorgon!:)

Nu är jag redo för att strax åka till Dingle med moppen... Idag är det prov som gäller, val av inriktning och fixa i stallet inför öppet hus (genrepetioon) Hoppas det blir en pen dag, ikväll är de ju skördefest, haha! Va de nu innebär vet jag inte, kanske lite god mat..:)?

Av Sandra Josefin Aidermo - 27 oktober 2011 21:53

Visst är det många som ska fira halloween på lördag? Varför då? Jag va så helt säker på att man firar det nästa helg men väldigt många har sagt emot mej. Många verkar köra halloweenfest två helger på raken..haha smart där! Nu har jag forskat, här kommer svaret!


Ska du fira enligt amerikansk tradition är det 31 oktober som gäller. Dock kan du även fira aftonen före alla helgons dag (vilket i år är 4 november).

Här kan ni läsa mer.

   

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 27 oktober 2011 21:44

"Android och iPhone-app under oktober
Många har efterfrågat en Bloggplatsen-app för att enklare kunna blogga från sin mobil. Vi är i slutskedet av utvecklingen av vår app och kommer lansera den både för Android och iPhone-telefoner under oktober."


Såhär står det varje gång man loggar in på bloggen, men vart är appen då? Nu har jag kollat efter den var och varannan dag i nästan en månad... Det vore awesome att kunna blogga från mobilen på ett enkelt sätt. I dagsläget får man gå in på bloggplatsen.se och blogga som man gör på datan, skitjobbigt + går ej att lägga upp bilder.

Jag saknar en app, kom igen nu! När blir den klar?


 

Av Sandra Josefin Aidermo - 26 oktober 2011 21:06

Shit va den sätter sej på huvudet... Men den är allt härlig ändå!

Såååå goo låt! Kan man sluta lyssna på den? Det bästa med denna låten är att man går inte och sjunger på den en timma efter man har hört den:)

 


Ovido - Quiz & Flashcards