JosefinAidermo

Alla inlägg under april 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 april 2011 16:38

 

Idag är det den 30 april vilket innebär att jag och Tim har varit tillsammans i 1 månad  

Är sjukt glad att jag har dej! Älskar dej min egna Tim Arasimowicz  

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 april 2011 16:33

    Drar mej snart mot smögen, hem till Max där de är massa pent folk;)

Outfit:

Pumajacka

Linne med blommor

Cykeltights

Nylontights med rosmönster

Solglasögon

Av Sandra Josefin Aidermo - 29 april 2011 21:37

         

Snygga va?! Tvåan och Trean är mina absoluta favoriter:)! Men dom kostar lite för mycket för min plånbok..hehe

 


Av Sandra Josefin Aidermo - 29 april 2011 21:24

 


Denna klänningen kommer jag att beställa hem, hoppas den kommer passa! Inte sån klänning jag tänkt mej, men jag tycker den är snygg!


  Sen måste jag fråga, har någon en sånhär bh eller liknande? Hur sitter dom på?

Känns ju lite underligt...;)

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 april 2011 22:35

 

Max och Kevin

Fredrik- wanna be badjävel;)!

 

 Jag och älsklingen:)

Sebban-Ryback;)

 

Schtekarn MAX;)

   

Sötnosen Emma

Coola gänget;)    In action- Tim!<3

Svettig och go!<3

Som ni förstått har jag varit och kollat när min Sötnos spelade match idag:)! Dom vann med 3-2, häärligt!(Y) Vart med massa pena och härliga människor:)!

 


Av Sandra Josefin Aidermo - 28 april 2011 08:45

Heej, kan säga att min dag börjat förjävligt! ingen lust eller ork att gå till skolan idag skitboring.. men i sista minut kämpade jag mig upp och åkte med Mamma. ska till innovatum och vattenkraftgrej Hela dagen, känns som jag kan säga att jag kan dom ställena innan och utantill..Fyyfan! hoppas ni andra har en bättre dag än vad jag kommer få..!?Puss och Hej

Av Sandra Josefin Aidermo - 27 april 2011 20:49


Jag hissar absolut alla Jacsons solglasögon, till för ridning. Mina favoriter är dessa på bilden (Uvex Radical Pro) Väldigt sköna, sitter bra och dom såg bra ut iaf på mej. Pris: 849



  Jag hissar också Pioneerstövel Cocco lack , har dom själv och jag verkligen älskar dom! Dom är supersköna, supermjuka, lätta att putsa och snygga! Pris: 3995




En stor diss till alla färgade gummibett! Kanske kan vara gullit på en liten häst, men detta går inte hem hos mej!

     

En nästan ännu större diss till Tretorn ridstövlar, dom svarta och bruna är hyfsat snygga men tycker sämre och sämre om dom.


    




Ovido - Quiz & Flashcards