JosefinAidermo

Alla inlägg under maj 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 31 maj 2011 21:55

För några år sedan kom jag på varför det heter BRAstad och SÄMstad, ni fattar eller?  Riktigt smarta namn på dessa två små "städerna". En annan sak jag kom på för ca två år sedan var GOODTOWN som ligger i Brastad, fattar ni eller? HAHA, såhär tråkigt har jag nu.... Hoppas jag hjälpte er som inte har alla hästar i stallet.. 

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 31 maj 2011 21:38

..åt helvete!

Hade sett fram emot att träna eftersom Zindra gått så himla bra hemma i paddocken, men det sket sej! Hon var inte arbetsvillig, bara käfta, dega sej och höll på.. Men det blev bra på slutet, riktigt bra faktiskt. Tränade mycket lydnad och sånna bra grejer!

Hoppas hon slutar sura snart, är trött på att hon ska vara en sån surkärring.. hmm tonårsperiod? haha

Här är min sura ponny..;)

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 31 maj 2011 17:34

Jag är så trött... Trött På Skolan..Försöker köra ett sista race i en vecka, sen sätts betygen och jag behöver inte bry mej!;)

Jag är trött hela jag, är igång och packar allt igen inför tävlingen, rida och plugga, fullt upp!

Nu ska jag iväg och träna med Bazindra. Tränar för Josefin Hansen, för er som inte visste det.

Skriver något inlägg ikväll om jag hinner, ska plugga inför provet imorn...

puss hej<3

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 maj 2011 20:40

Visste ni att jag hade en period för ett tag sedan där jag bara Yo-Yoade... Kolla tricks på youtube hela tiden och försökte lyckas. Blev aldrig direkt bra, men jag tycktre det var skitskoj! Lite annorlunda kanske.. Men ni måste erkänna att det är coolt?

Av Sandra Josefin Aidermo - 29 maj 2011 21:53

Klockan är nu 10 och det är en timma sedan vi kom hem från Åstorp. Vägen hem gick rätt segt men ändå bra, satt och kollade på andra avenyn tills datan dog.

Idag hoppade jag ridsport ponny cup

resultatet blev: 12 fel. Dolly var riktigt seg och...blä jag blev helt slut av att rida henne. Banan var iaf 15 språng lång och det var endast 3 av 40 som gick felfritt. Hade jag och Dolly haft ett riv mindre hade vi blivit 5a, helt sjukt.. Banan var tydligen väääldigt svår!


Borta bra men hemma bäst? Är det inte underbart att vara borta, sakna sin säng, dom andra hästarna m.m men finns det något underbarare än att komma hem? Älskar att vara borta och tävla, ,men man blir trött efter en lång helg!

Åker på meeting nästa helg igen, hela samma väg ner i skåne igen..men lite kortare. Kommer bli skitskoj! Blir bara att vila upp sej och packa samma plus lite till igen..^^

XoXo

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 maj 2011 16:58

är så otroligt hungrig! våra mammor är iväg och handlar thaimat och pizza till mej och ebba (om de finns) annars får vi äta thaimat oxå;)min mage kurrar massa!!

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 maj 2011 16:56

Hej, förlåt för dålig uppdatering på bloggen. . är ju och tävlar i Skåne med Dolly och har inget Internet:( Resultaten: fredag- 110 fick fyra fel men blev ändå sexa!:) sen vann jag och Dolly 120, riktigt roligt!idag lördag- startade jag 130, fick 16 fel men är ändå nöjd! målet var inte mer än 16 fel så lyckades ju faktiskt..;)imorn hoppar jag ridsport ponny cup (120) efter det åker vi hemmåt:)

Av Sandra Josefin Aidermo - 26 maj 2011 09:35

Fullt upp med att packa! Åker med fina Dolly idag till Åstorp.  Är hon inte snygg?;)

Kvar att packa:

Resten av mina kläder

Smink

Kameror

Data

Hårddisk

laddare

paraply

regnkläder

sängkläder


Ska också ta in allt jag redan packat plus detta i bilen och transporten..

Ovido - Quiz & Flashcards