JosefinAidermo

Alla inlägg under september 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 september 2011 12:23

                


Hahaha, här fick ni en härlig fotosession av mej och Therese.

Snygga brudar elleh?????  

 

  
Av Sandra Josefin Aidermo - 30 september 2011 12:16


Idag har vi varit i Lysekil med trädgård. Vi kollade på parker, i hamnen, husen osv... inte jätteskoj men bättre än att ha lektion i skolan. När vi kom tillbaka hade vi smarrig mat som vanligt. Självklart var jag tvungen att skicka bild till Tim och läska honom. Han går ju i Lysekil och jag vet att maten inte är de bästa där...  

 

Som svar fick jag självklart denna bilden, smarrigt!!!

Nu ska jag ha svenska, och skriva novell. Puss

 

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 september 2011 21:21

 

Nu har jag liksom alla andra börjar spela wordfeud.

Idag fick Tessan förklarat för mej hur jag skulle göra...vill inte påstå att jag är så bra men jag börjar haja det!

Om ni vågar heter jag: aidermo1


Så vågar ni..?

Av Sandra Josefin Aidermo - 27 september 2011 21:03

Idag var det en riktigt päsig dag i skolan!

Vi började 08.30, såg på film prata, drack te och skrev ett prov..slut 10.40

Vid tolv var jag redan ute i stallet och red, såhär blev dagen ridschema:


Sandie: Markarbete, hoppade endel höga studs eftersom hon var så spänd.

Sally: Markarbete, hoppade även med henne höga studs.

Prince: Dressyr, han var pigg o framåt, stått i en vecka nu eftersom jag tävlat o inte hunnit.

Dolly: Uteritt skritt

Zindra: Uteritt skritt


Efter jag ridit alla hästar satte jag på hög musik och började slipa alla lister och taket i mitt blivande rum. Jag orkade inte slipa hela taket eftersom jag blev så jävla trött i armen.

Sen har jag spacklat allt, så de blir att slipa ännu mer när jag har tid... Skönt att kommit en bit i rummet nu iaf! fråga inte varför den ... har inget liv;)!


Nu ska jag börja fixa filmerna från Ljungby, eller så skriver jag ut lite kort på skrivaren(A)

Pöss

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 26 september 2011 20:07

Nu varvar datan för fullt, den håller på att installera min nya FOTOSKRIVARE, den du!

Så jävla underbart att äntligen ha en skrivare eftersom jag älskar kort!

Problemet är bara att jag kan inte läsa en handbok, vet ni hur komplicerat de är?

Grejen e att jag fattar itne ens vilken som är handboken, är ju typ 10 böcker o papper  

Är ju så jävla rädd att göra fel, vill inte fördärva skrivaren de första jag gör..!

Just de, de är en Canon Pixma jag köpt;)

Av Sandra Josefin Aidermo - 26 september 2011 20:00

    

Såhär ser man ut om man kör moppe i pissregn alltså..


Vilken besvikelse det var idag när man kom ut från sista lektionen och det pissregna..det ända jag och Therese tänkte var: fuck!

En "regnjacka" som inte är vattentät, en filt runt bena och datan i en plastpåse, tror vi var torra eller? (Datan klarade sej, puh)



 
Av Sandra Josefin Aidermo - 26 september 2011 15:57

Som ni vet åkte jag till Ljungby i torsdags och jag ber om ursäkt över att jag inte bloggat.

Tävlingen gick bra, inte toppenbra men är nöjd.

Jag och Dolly hade en riktigt fin runda i MsvA i lördags, skitnöjd! Sen igår i globenkvalet gick de väldigt bra men hon rev ett i trekombinationen o stoppa sen på oxern efter så jag utgick för jag tyckte hon fick kämpa så mycket genom kombinationen.

Zindra var sådär, men en riktigt bra runda i MsvB blev det iaf! fick dock ett nerslag..


Nu är svenskalektionen slut så kan inte skriva mer..^^ *Pöss*****, skriver sen<3

Ovido - Quiz & Flashcards