JosefinAidermo

Alla inlägg under juli 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 8 juli 2011 18:00

Idag har jag åkt hem från min älskling, sen red jag alla hästar ( Prince också). det var första gången jag red honom sen han blev min   Han skötte sej galant!

Vädret är inte så kul..regnregn.. måste dock säga det var väldigt skönt att det regnade förut när jag red, var lixom så kvavt och varmt i luften. Nuuu känner jaag det börjar lukta grillat...mhmm!! Nu ska jag se om maten är klar, puss:)!

 

Jag och Prince

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 8 juli 2011 17:27

               

  Här var några bilder från tisdags och onsdags. Visst ser det ut som vi haft skoj? Var skitroligt! Tränade ju för Lotta Wahlborg (första gången för mej) gick väldigt bra!!

Ni är toppen tjejer:)!

Av Sandra Josefin Aidermo - 4 juli 2011 12:22

  Hello Kitty shabrak, Equline. 625:-

Kolla vilket schabrak som har kommit, är det inte gjort för mej????:)

Av Sandra Josefin Aidermo - 4 juli 2011 12:03

Hej

Sitter nu i min säng och försöker nå syo. Ska tacka ja till Hästsport i Dingle men jag har fått ett svarskort så jag ska inte göra något på internet..men är det bara jag som fått ett sånt..? Känns rätt konstigt så vill gärna prata med henne.


Jag mår i alla fall bättre idag, mådde väldigt dåligt igår. Är någon slags magsjuka, har bara spytt en gång sån tur är! Mår fortfarande illa idag men jag har mer ork och ska försöka rida Bazindra & Dolly.


Imorgon - Onsdag har vi läger med klubben. Ska vara i Hedekas hemma hos Annika och Emma. Jag tror det kommer bli väldigt skoj! Bara jag blir helt frisk och om någon kan köra mej.. mamma är fortfarande sjuk och vågar inte köra bil eftersom hon inte ser något på sitt egna öga. 

Vi ska träna för Lotta, bada med hästarna, galoppera på galoppbanan, grilla och bara ha det roligt tillsammans!

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 3 juli 2011 20:10

Nya läderskor - Jacson ca pris 899

  

Nya ridvantar- Jacson Bombay ca pris 199

  

Nytt hoppspö- Jacson gel med kristaller ca pris 199

        

  Ny ridskjorta- Helst en Animo, snyggt när man har Animo-kavaj! ca pris 995

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 3 juli 2011 19:56

Alla bromsar, kläggar, blinningar och flugor äter upp våra hästar just nu... imorgon åker det på exemtäcken på Sandie och Zindra med, mina andra hästar går redan med det.

Funderar på att köpa ett nytt till Dolly, vilken typ av exemtäcke tycker ni är bäst?

   

Funderar på att testa ett sånt som är till höger ovanför på Dolly. Jag tror dock att hon kommer klia sönder det. Det andra täcken har jag inte testat själv men jag har liknande fast Event.

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 3 juli 2011 17:14

 


Tack alla för en underbar kväll igår! Var skitskoj 

 



Av Sandra Josefin Aidermo - 2 juli 2011 14:40

Härligt att man fått rida i smått regn idag i väldigt hög värme..!

Gick ut i stallet och började rida nån gång efter 8, redan då var det väldigt varmt. Fick rida i tshirt och regnjacka= obekvämt!!

Nu har jag damsugit hela huset, pappa är stolt!  

    

Ovido - Quiz & Flashcards