JosefinAidermo

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 augusti 2011 21:29

Trumtrumtrum......





Namnet är......











Bazinja

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 augusti 2011 19:37

  

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 5 månader. Tiden har varit toppen, vi har så många härliga minnen ihop! Älskar dej Tim Arasimowicz, du betyder enormt mycket för mej. Saknar dej varenda sekund som går...känns som en evighet sen vi träffades sist men de är bara två dagar sedan..

Glöm aldrig att jag älskar dej!  

  

Av Sandra Josefin Aidermo - 29 augusti 2011 21:45

 

Everytime I think of you
A star falls down
So if you look up and
find it dark
It's your fault
Because you made me
Miss you too much!

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 augusti 2011 21:39

 kopierat rakt av                   kopierat rakt av 


Ny händelse:

Michelle Petursson, Linn Larsson, and 4 andra personer commented on ett inlägg you were taggad in. 21:20

 

Såhär stog det alltså i en ny händelse på facebook. Haha gissa vilket språk? Were taggad in....hmm failat facebook!

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 augusti 2011 18:59

Jävlar va bra den är! Håller du med mej eller? Jag kan inte sluta lyssna på den, har den på hjärnan hela tiden... looove Sexy DJ 

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 28 augusti 2011 18:42

Shena, tävlade igår på hemmaklubben. Här kommer resultaten:


Sally

L:B - 0/4 fel, är nöjd ändå över rundan. Hon tyckte det var väldigt skoj att få tävla igen! Ju längre jag kom på banan desto halare blev tyglarna...svettiga gummityglar och ryttare utan vantar var ingen bra kombination..


Sandie

L:B - 4 fel. Hon var lite ringrostig efter att inte tävlat på ett år, men hon tyckte ändå det var superskoj!


Bazindra

L:A - 0/0 fel, superbra runda! Blev tvåa och är verkligen skitnöjd! Hon har börjat hoppa riktigt fint nu.

MsvB debut - 8 fel, verkligen en kanonrunda! Alla verkade väldigt förvånade över att Bazindra faktiskt kan hoppa så bra. Hon är min stjärna!!;)


Dolly

L:A - 4 fel, rev första hindret..hehe hon la in ett travsteg precis innan, knäpp ponny. Resten av banan tog hon fint.

MsvB - 8 fel, hon va i alla bommar men vi va felfria till näst sista hindret där jag inte red igenom henne i svängen och vi fick ett stop, sen rev hon oxern efter de med. Men hon har iaf blivit bättre igen, hon va inte som förra helgen:)


     En bild på sally och en på dolly:)

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 24 augusti 2011 21:56

             

  Lite bilder från våran utflyckt, nu har ni sett några av mina nuvarande klasskompissar:)

Många härliga! 

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 24 augusti 2011 16:25

hellu! Har alla haft en bra dag i skolan? jag har iaf haft det toppen(y) nu har jag börjat lära känna fler i klassen och på skolan. Vi fick sluta strax innan två idag istället för tio över fyra, det var för vi Inte hade någon lärare...Jag är igång nu och rider hästarna, Prince hoppade nyss 60cm med mej på. Han var superduper-duktig!:)Ikväll ska jag lägga upp lite bilder från klassen. Ha det toppen!<3

Ovido - Quiz & Flashcards