JosefinAidermo

Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 juni 2011 22:44

Nu tyckte jag det var dags att byta min gamla bild!

Bytar från denna

:   Till denna:   Nå vad tycker ni om bilden på mej och Hugo? Nya presentationsbilden;)

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 juni 2011 22:10

    Visst börjar damen bli stor? Och visst är hon äckligt söt?

Jag har kommit fram till att Bazandra har fött världens underbaraste föl, hon är ju hur gosig och social som helst och hon är otroligt vacker och sjukt söt! Ni som har gosat med henne vet vad jag menar! 

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 juni 2011 21:50

Shena, jag är alltså hemma i sverige nu. Glad över veckan, bara är förbannad på mej själv just nu... ååå!

Packat upp lite grejer och lekt kurra gömma med Denize.. hmm haha. Hon var så duktig!

- 1, 2, 4, 6, kan jag komma nu?

HAHA, fick mej allt några goda skratt av henne!:)


Här kommer lite bilder från Norway

        Min man diskar, haha!

   

Av Sandra Josefin Aidermo - 30 juni 2011 11:02

Nu kom den tokiga lusten om att blogga igen! Bra eller;)?

Just nu sitter jag i pappas lägenhet i Norge, Tim står nere i duschen och jag väntar på att våra Billys i ugnen ska bli klara.

Vi åkte med pappa hit till Norge i söndags, har haft den underbart! Vi har gått på stan, solat, badat, slappat, vart ute och gått, lagat mat och...diskat..sett på Tv också:) Dock bara tre svenska kanaler, men de går bra att se på Norska också 


Jag ska försöka blogga ikväll igen, kommer hem halv nio tror jag, aja ni märker ju:)



Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 3 månader, ett grattis kanske 

  Här är vi, kortet är taget på balen:)

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 14 juni 2011 20:38

Måste erkänna att jag är trött på att blogga, lusten är borta nu..tyvärr...

Imorgon är det ju avslutning och bal, ser verkligen fram emot det!

Haft det underbart med Älsklingen THERESE igår och idag, love yah!<3 Tagit mängder fina bilder osv men orkar inte ladda upp nu..datan segar sej tillräckligt av bilderna jag försöker ladda upp på fb.

Här får ni ett smakprov från dagen


    Köss på er, blogglusten är säkert här igen till helgen!

 

Av Sandra Josefin Aidermo - 11 juni 2011 21:03

        Va på Liseberg igår ju, hade det verkligen toppen! Åkte den nya atmosfear och uppsvinget för första gången. Så nu har jag åkt allt på Liseberg, eller inte dom små elefanterna som man rider på..är nog för gammal;) Vi åkte Balder 6 gånger, haha den rockar ju! Fick köpt två snygga nyckelringskort med;)!

Underbart iaf!!!

Av Sandra Josefin Aidermo - 11 juni 2011 20:48

      Idag har vi släppt ihop dom fina grabbarna Razman & Prince. Gick väldigt bra, inte något speciellt bråk mellan dom än så länge(:

Av Sandra Josefin Aidermo - 10 juni 2011 08:45

Hellu, sitter i  skolan med beste Tres på hennes lektion, ska få glass av Maggan, haha Mhhm! Idag är det Liseberg som gäller, goa puckar!! Nu ska jag gå ..hörs :)<3  


Ovido - Quiz & Flashcards