JosefinAidermo

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Sandra Josefin Aidermo - 16 januari 2012 10:53

Hej på er! Nu kom jag nyss ur duschen, har varit och jobbat med hönsen (vill ju inte lukta höna..) Är ledig från skolan idag, woho!


Det gick allt bättre att jobba idag än igår. Mitt knä gör lite mindre ont, kan röra tummen lite mera och det stela i ryggen och axeln har blivit mycket bättre! 

Får väl svara på den vanliga frågan "Hur många ägg har du plockat idag?" Svar: 5300, intressant va? Och den andra frågan jag alltid får "Hur många döda hönor?" Svar: Inga..


Idag är jag ledig från skolan, känns riktigt bra! HAr tandläkartid kl 15 i ua, så de blir väl kanske en sväng på stan och en sväng på torp med. Det värsta är att jag får rätt ont efter att ha spänt rälsen, men men ja får väl halta runt på torp med tandvärk då..haha! På torp ska jag spana in lite telefoner, är inne på att köpa Samsung Galaxy Ace, men jag vet inte. Pernilla har tydligen en så får väl spana in den imorn..;) Men antaglien köper jag en telefon för 200kr idag och har så länge. Just nu har jag snott min mammas nya telefon, så hon får ha sin gamla;)


Nu är det dags för mej att gå och äta lite mat, magen kurrar på mej! Bye


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards