JosefinAidermo

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Sandra Josefin Aidermo - 20 januari 2012 21:25

Sida som du på enkelt sätt kan tjäna pengar på. Gå in och bli medlemmar så kan jag berätta hur man gör om du inte förstår!

Klicka på bilden!

Av Sandra Josefin Aidermo - 20 januari 2012 21:17

 

Idag ahr jag äntligen kunnat rida igen, var ute i och galopeprade på grusvägar med Dolly, Prince och med Sandie. Prince var så himla pigg, hans studsade fram som en shetttis, haha min lilla busepöjk! Just de, jobbade på morgonen också, sen har jag packat också. Det blir rätt mycket att ha med sej när man åker bort en helg med sin häst.


Nu är första jourkvällen gjord. De gick bra men fy va tråkigt att vänta... Fick ridit bazindra i ridhuset också, känns bra att kunna jobba igenom henne.. Det behövs verkligen också! Hon var kanske inte så duktig, rätt jobbig faktiskt... men de är ju därför jag har med henne så att jag ska kunna få henne mjuk och fin igen:)

Nu ska jag se på film, puss hej!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards