JosefinAidermo

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Sandra Josefin Aidermo - 19 januari 2012 18:03

Överlämning jour

Det är ju så att jag ska ha helgjour och då var det överlämmning idag. Efter överlämningen som var 4-5 gick jag upp till rummet och åt taccopaj. Pajen var väl sådär god, men den dög.

Som ni alltså kanske har förstått så ska jag sova i Dingle denna helgen. Jag ser inte alls fram emot att ha jour, väldigt väldigt väldigt tråkigt och jobbigt. (För er som inte vet vad jour är så innebär det att jag ska ta hand om skolans hästar över helgen)


Klubbmöte

Anledningen att jag inte åkt hem nu är för att vi ska ha möte med klubben och det brukar vi ha i Dingle på skolans ridanläggning. Vet inte riktigt vad vi ska snacka om på mötet men antar att det handlar om eliten och tävlingar m.m


Ingen ridning

Eftersom jag inte hann åka hem idag blev det ingen ridning, mitt knä gör fortfarande jävligt ont men nu måste mina hästar ridas. Imorgon hoppas jag få ridit några, sen blir det att packa inför helgen också. Jag tror nog att Bazindra får åka med till Dingle över helgen, hoppas att kunna rida ordentligt. Får väl lägga 20 lager bandage runt knät så ska jag nog klara av de..


Nu ska jag packa ihop datan och gå ifrån rummet, puss och hej leverpastej!


En väldigt söt grävlingsunge som jag hittade i somras 

Av Sandra Josefin Aidermo - 19 januari 2012 12:54

Nu sitter jag i skolan och ska ha engelska i tre timmar. Tur att jag tog med datan idag så blir det kanske lite lite roligare!

Forskat om kaniner

Dagen idag har varit rätt seg, började med tre timmars djur i naturbruket.. Jag och Therese satt och skrev en faktagrej om tamkaninen. Kaniner är dock inte mitt största intresse så det var sådär kul...

Inget vattenpalats nästa vecka..

Nästa vecka på onsdag skulle vi ha friluftsdag, jag och Therese hade valt att åka till vattenpalatset i Vänersborg men vi blev bortlottade och våra andrahandsval var styrka och bowling, vilket ingen av oss har lust med. Nu försöker vi fjäska in oss på hund, så ska jag ta med Wilma. Det hade varit rätt roligt, så får hoppas att vi lyckas övertala våran Idrottslärare...

Jag är riktigt kass på engelska..

Nu fick jag precis tillbaka mitt engelskatest. Visste att det gick dåligt men med mina höga 88 poäng trodde jag att jag hade gjort bra ifrån mej, men när jag fick veta att maxpoäng var 142 poäng så ångrade ja mej. fuck va ja suger på engelska. Något som var väldigt läskigt var att Therese fick exakt samma poäng (vi satt bredvid varandra med fuskade inte) Haha coolt ändå! Nu måste jag gå, puss hej!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards