JosefinAidermo

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Sandra Josefin Aidermo - 18 januari 2012 20:47

Jag och Bazindra MsvB. Dock fyra fel men minns att jag var väldigt nöjd!!:)

Jag och Dolly MsvB. Även här var jag väldigt nöjd, vet att sista ryttaren knep vinsten som jag skulle fått annars..

Visst blir man tävlingssugen av att kolla på sina egna tävlingsfilmer? Jag längtar otroligt mycket till tävlingarna drar igång!!!

Av Sandra Josefin Aidermo - 18 januari 2012 19:00

Är väldigt sugen på en vit bikini. Är väldigt snyggt med vitt på sommaren när man är brunbränd!

Modellgallerian.se 129 kr

  

Leopard - bikinirosor. Snyggt att ha till den vita överdelen på bilden ovan!

Modellgallerian.se 48 kr

 Supersnygga! Hade verkligen varit skitsnygga till ett par jeans.

H&M 399 kr

Over knee. Gina tricot 79kr

Nya ridbyxor är ett måste för mej! Vet att dom inte är så snygga på bilden men dom är snyggare irl.

Jacson 749 kr

Ridbandage fleece/resår. Behöver verkligen ett par vita, äger inga..haha

Jacson 189 krSen var det ju en mobil också ja.. blir nog xcover trots allt, men jag är inte säker..

Elgiganten 2279 kr

Av Sandra Josefin Aidermo - 18 januari 2012 17:23

Idag är en sån tråkig dag, regn, mörkt och tråkigt.. Jag hade tänkt rida mej ångrade mej, klarar ju ändå bara av att skritta med hästarna eftersom jag fortfarande har ont i mitt knä..


Idag är ju verkligen en sån dag som jag skulle vilja ha ridhus...  Meen de kommer aldrig mina föräldrar bygga, så jag får nöja mej med en paddock;)


Skolan idag har verkligen sugit, först hade vi 3 timmars svenska och sen 3 timmars biologi. Inte mina favouritämnen precis, vilket gör dagen ännu segare. På lunchen lyxade jag och Therese till de genom att shoppa på ica.  Detta shoppade Therese för hennes presentkort på ica:

  • Billys panpizza till mej
  • Gorbys pirog eller va de heter till henne
  • Frödingekladdkaka vi dela på
  • 2 stycken vitamindrickor, visst är dom goda?
  • En dubbeldaim
  • Tuggumipaket

Ja de va väl allt, riktigt tjocka och feta! Jag har dock slappat till mej med att äta nyttigt som ni märker, min plan var ju att undvika socker och inte äta godis. Godis har jag faktiskt inte ätit men det har blivit endel socker..så nu får jag ändra på de igen!

 

Jag och Dolly i Björbäck sommaren 2011


Ikväll ska jag försöka lägga upp lite bilder på kläder och hästgrejer som jag vill ha, puss hej!

Av Sandra Josefin Aidermo - 18 januari 2012 17:06

Jag hjälper dej gärna om du behöver hjälp. Ifall du bläddrar ner lite på min blogg har jag skrivit exakt hur man gör. Ha en bra dag!

klicka på bilden - bli medlem - tjäna pengar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards