JosefinAidermo

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sandra Josefin Aidermo - 17 januari 2012 20:56

   Nu har jag suttit och hållt på 60 vänförfrågningar på facebook. Nu tänkte jag : Nu får de va nog! så jag tog och svarade ja på väldigt många! Inte alla, bekräftar ju inte skummisar..haha.
Nu har jag fått väldigt många vänner på facebook som jag inte vet vilka dom är eller känner, men jag har nog någon gemensam vän med alla. Jag vet inte om jag tycker det är rätt eller fel med många vänner på facebook.. Tänker ofta, "shit hon har över tusen vänner" Känner ni igen er? ´Nu märker jag att jag själv börjar närma mej 1000..galet ju!

ÄR jag ensam om att längta efter sommaren?

Av Sandra Josefin Aidermo - 17 januari 2012 20:24

Jag hjälper dej att tjäna pengar på din blogg!

*KLICK* Detta är inte svårt, jag hjälper dej!

  • Klicka på bilden
  • Bli medlem (skriv in din bloggaddress, uppgifter och kontonummer!)
  • På höger sida står de Alla annonser, tryck där
  • Ansök till Adsettingsannonsen
  • När den är godkänd är det bara att börja dra in pengar!
  • För att länka på din blogg måste du ha HTML koden som står längst ner på sidan där man trycker på adsettings. Förstår ni inte hjälper jag er gärna!
  • Kommentera och fråga mej om ni inte fattar, jag tror att jag har hajat det nu!
  • Bli medlem NU!
Av Sandra Josefin Aidermo - 17 januari 2012 19:59

Min mobil har ju pajat så det är dags att köpa en ny. Jag har absolut bestämt mej för en samsung, eftersom min förra va så bra.

Det står mellan dessa:

 

Samsung Galaxy Ace, SVART eller VIT? Tycker den är snygg och inte allt för dyr. Dock finns den inte i lager men det står att den ska komma in. Elgiganten 1990kr

    

Samsung Galaxy Xcover. Det är en mobil som är helt stöt och vattentålig, hade ju definitivt passat mej superbra! Dock är den jävligt ful, och orange på sidorna... Men även om den är ful så funderar jag på den, den verkar ju inte dum alltså! Netonnet.se 2279kr

Så, vad tycker ni? Ace eller Xcover?

  
Av Sandra Josefin Aidermo - 17 januari 2012 19:09

Svenska folket har sagt sitt – ryttaren Rolf-Göran Bengtsson från Södra
Sandby gjorde årets bästa idrottsprestation 2011. Sent på måndagskvällen
tilldelades han Radiosportens Jerringpris.


Fan va gött de är! Äntligen syns ridsporten, tror itne det var många som visste vem Roffe va innan igår även om han är en av världens bästa ryttare.. Helt otroligt, han tog hem priset med 44,6% av alla röster, gaalet!

  

Nu är det bara att hoppas på att det börjas sända mer ridsport på TV, detta är en bra början med att en ryttare fick jerringpriset!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards